First real day.

Det här har varit en riktigt rolig dag! :D Fast såklart har det varit problem. >.< Kom inte igång med ringandet förrän 20! Alltså helt fucking unbelieveble! För alla andra fungerade allting klockrent, men för MIG? Don even get me started. >.< Men till slut så funkade det. :D Kommer få sälja imorgon iallafall. :p
Till förhoppningsvis 3 stycken. :p Neeej nu är jag verkligen hungrig!!
Ska ta mig nåt att äta sen vänta in bilderna från Sandroo. <3
Saknar dig som faaan gumman. Måste ses snart igen! <3
Neej nu blir det att fixa nåt att äta till imorgon och såklart kasta i mig något nu. HUNGRIG!

Later...

btw, här är en bild på mig och min söta Sandroo. <3
Älskar dig gumman, är så glad att vi tagit upp kontakten igen. :D



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

De är alltid segt första dagarna på jobbet :), är de så att de fortfarande flyter på bättre för dom andra en vecka senare får du väl helt enket slänga telefonboken efter dom eller nå :P



Se till att träffa munnen om du ska kasta i dig maten bara, kan bli stökigt annars ;P, får hoppas att de är mat du ska kasta i dig också då :P, kanske gör lite ont om man ska kasta i sig en brödrost och missar munnen :P

2008-08-19 @ 01:37:05
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: sandrow?

Gosh ! du kunde inte hittat en liiite skummare bild på mig ?? x'D



typ rolf ! = roling on floor laughing :P

dööör over here

2008-12-16 @ 03:26:30






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0