My hair hates me right now.

ÄNTLIGEN har jag fått färga mitt hår! :D Massa jätteglad. :p Fast nu mår verkligen inte mitt hår bra! O.o Kändes som att hälften av det lossnade när jag skulle vrida ur vattnet. Men som tur var så gjorde det inte det. ^^ Får la se hur det blev imorgon när jag går ut från lägenheten. Riktigt solljus förhoppningsvis. :p Nää nu ska jag sluta skriva om det. :p

Dagen på jobbet: Jag TRODDE att jag var försenad, men icke så. ;) Var där nästan 10 minuter i förväg. Såå jag hann babbla lite med mina kollegor och min coach. (: Jag spräckte nollan idag igen.:D (för er som inte vet vad jag menar med det å betyder det att jag var den första som sålde idag.) FETT nice. ^^ Ringde en kund som verkligen inte ville prata i telefonen egentligen och inte var intresserad för fem öre. :p Men jag haffade honom. :D Det vart ett 3 årigt avtal. HAHA I'm the best! ;)

Det blir Fagersta på fredag med Micke och Joss. (: Det ska bli så skönt att få träffa dom igen. Saknar er som faan.
Se you on friday my honey's. <3


Nu ska jag kolla hur mitt hår blev! ;D
Lägger inte en bild på det imorgon.

Dagens låt: E-Type & The Poodles - Line of Fire

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Emma

Hrrm säljare treårigt avtal? El projekt du sitter på? Du pratar om tre år alltså är det fast avtal du fixade idag! (: För vilket el företag sitter du på uppdrag åt? Hoppas du inte bara haaar provision! (:

2008-08-28 @ 02:37:08
URL: http://Memsii.bloggspace.se
Jag heter: Nina

Va du är duktig :)

Kul å färga håret :)

2008-08-28 @ 08:58:21
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Emma

Aaldrig :P Har jobbat som säljare tillräckligt länge för att veta att även om man säger att vi ligger billigast! :P Såå är det bullshit.. dessutom ligger era fastavtal högt :P

2008-08-28 @ 13:30:20
URL: http://Memsii.bloggspace.se
Jag heter: marlene

sv: hihi ooo ja=)

2008-08-29 @ 08:54:44
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0