Ring ring ring ring ring ring ring bananaphone.

..är precis vad jag blir väckt av på morgonen. :p FETT irriterande faktiskt men men jag vaknar iallafall. ;)

Dagen på jobbet: har varit ganska bra.. Jag sålde två stycken. :D
Ett var till Markus pappa och det andra var till någon random snubbe i stan. ^^
Fick iväg 6 offerter också. (:
Så denna dag har varit riktigt lyckad. :D
Innan jag gick till jobbet idag var jag och köpte telefonen. ^^
Ska ladda upp en bild på den så ni får se. ;)




Är så FETT jävla trött just nu. SKa snaaart sova.. Erik ska bara skicka över lite låtar till mig så jag kan kasta in på mobilen så att jag har något att lyssna på imorgon på tuben. ^^ Hade en wierd dröm inatt. Den skrämde mig. >.< Drömde att jag vart riktigt ordentligt kär. Jag var livrädd för känslan. För den brukar oftast föra med sig problem som slutar med tårar.. Antingen från mitt håll eller personen i fråga. >.< Så jag håller mig borta från det! Fast det sjuka med den här drömmen var att jag fortfarande kände mig helt lugn och lyckan bara kom som en bomb över mig. MEN jag var fortfarande livrädd. O.o Vill någon förklara det för mig? För jag får bara huvudvärk av att tänka på saken..
Desutom när jag vaknade så hade jag som en luddig känska i hjärtat. Ääääh skit samma! Jag får huvudvärk bara av att skriva ner det här.. Fast det är ganska skönt att få ur sig en del. :) Näää nu står sängen och ropar på mig. Ska lägga mig och dö ett par timmar innan det bär av till jobbet igen. :) Trivs så jävla bra där så det liknar ingenting. ;D
God Natt!

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

Nice telefon :P

2008-08-27 @ 03:31:36
Jag heter: Persson

Kärleken är ju inte lätt, oftast iaf, de har ju både du och jag erfarenheter av :)... Ta de i den takt du känner dig trygg i så ska du se att skräcken går över tillslut ^^, Take care! <3

2008-08-27 @ 03:40:43
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Sandra

Åhh, äntligen en blogg värd att återkomma till!

2008-08-27 @ 04:00:35
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Jag heter: marlene

sv: lite bråkigt har det varit i natt men inge farligt men han vaknade fan halv sju ändå:P haha

2008-08-27 @ 07:15:25
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: Nina

Det verkar gå bra för dig på jobbet, skönt å höra. :)

Så du trivs också?

Snygg mobil! Vill också ha en ny :P

Kram

2008-08-27 @ 07:38:55
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0