Rosie the cheez doodle.

Fyyyy fan vad sugen jag har vart på ostbågar hela dagen. :p Nu ÄNTLIGEN så fick jag en påse. ;D ÄKTA LYCKA! Kolla hur nöjd jag ser ut, haha! :p
Vad har jag gjort idag då? Jooo, jag har flummat omkring här hemma. :p Började morgonen med att gå ner till pizzerian här bakom och fråga om jag fick en pizza på krita. ;) Det fick jag också. ^^ Ska fan bjuda pizzakillen på en bärs för det någon gång senare tror jag. (: Det är han värd! In other news så jag har och syster bara vart hemma och skrattat. Tagit egobilder och kollat runt på bilder. ;) Den här dagen har bara försvunnit. :p MEN det roliga är att jag har letat pengar hela dagen. Hatar verkligen att göra det, men men det är smällar man får ta om man inte ha pengar. >.< Till SLUT så fick jag som sagt tag på Jutta. :p Frågade honom om han kunde göra det. :p Och vipps! Pengar på kontot. ;D
Jag och syster tog tuben till slussen för att gå till 7eleven och köpa ostbågar, chips och choklad. Faan shit vilken jävla fettodag. ;) Men men måste ha någon sån ibland också. ;)


btw! Tack Jutta för att du förde över hundringen på mitt konto. Det räddade min och systers kväll. ^^ Hoppas att du har kul ikväll. (:

Neej nu ska jag och syster flumma vidare. ^^ Vi har som sagt skrattat hela dagen. ^^ Riktigt lyckad dag ändå. :D

Här kommer lite olika bilder. ^^






Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Havergal

Pengar verkar vara ett problem, det kan jag fixa...

2008-08-24 @ 04:40:42
Jag heter: Rosie

Havergal:

Vem är du? Jag klarar mig ändå. Har som sagt jobb nu. ^^

Lönen kommer inatt. (:

2008-08-24 @ 19:21:28
URL: http://roosiee.blogg.se/
Jag heter: marlene

sv: blir så jävla dålig dagen efter så nu ska jag ta det lugnt ett tag:P kroppen e inte lika van å kalasa som förr i tiden:P men vi kan säkert hitta på nå i nyktert tillstånd:P ostbågar e gott=)

2008-08-24 @ 21:35:34
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0