True Happiness. <3

Den här dagen har varit klockren. :D Fick sälja två stycken avtal idag. ;D Hoppade omkring på jobbet som en jävla galning. Sprang in till konferensrummet där min coach var. :p Som tur var så var han inte i något möte. ;) Jag bara skrek : JAG FICK ETT TILL SÄLJ!!!  Han kollade på mig först sen ploppade informationen upp i huvudet på honom och han sken upp som en sol! :D Nää du skojar? Och han applådderade och sa "BRA gjort Rosie!" Fy fan vad glad jag blev då. :D Sprang verkligen omkring och sken som en sol... Dom hade nog inte behövt ha alla lampor på där just då. :p Jag lyste upp hela kontoret. haha. ^^ Ja, det var RIKTIGT kul!

btw, jag har väääääääärldens underbaraste syster.
Hon hade gjort mat när jag kom hem. :D
 Åååh vad glad jag blev av det. :D
Ska se vad det händer för skoj på jobbet imorgon. ;D
Snart blir det sängen, ska upp vid 11 imorgon också. :D
Världens bästa arbetstider har jag också. ^^
13-21 Kan det bli bättre? ;D

Later...


Bild på mig och syster från helgen. ;)



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

FAAAAN va härligt att de går bra!!!!!! :D

2008-08-20 @ 00:37:33
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0