Always trouble. >.<

Kan inte någonting ibland få bli som jag vill? Det är så ledsamt och irriterande att allting som man TROR är bra gåt käpprätt åt helvete.. Bara så att ni vet.. Be careful what you wish for. Jag har önskat ett tag nu att jag skulle få bli hes.. Jag säger bara be careful what you wish for.. Men röst har försvnnit TOTLT! Jag kan bara pipa typ. >.< Halsen gör fett ont. Jag mår illa som fan. Men jag får la skylla mig själv.


Har fått massor med fina presenter.. Vi var ute och festade igår hade askul! Skriver mer om det sen. ^^

Har så sjukt ont i ryggen och nacken.. Men får skylla mig själv. :p Det var värt det. ;)

Neej mera Charmed tycker jag. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Men gummsan då :( <3<3 ja det var lätt värt det ;), mina knän är inte nådiga heller ^^, <3<3

2008-12-25 @ 19:54:49
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: syss

var det hesheten du blev besviken över eller var det nåt annat gumman

2008-12-25 @ 20:58:59






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0