And now i'm back.

Ni vet att jag har flyttat till Mora nu va? ;) Har ringt och sökt jobb idag men folket jag skulle ha tag i var antingen på möte eller på semester.. Vem fan tar semester i december? :O Alltså innan jul. Det är ju för fan absurt. Aja, så kan det vara i lingonskogen. Just nu sitter jag på ams hemsida. Dom borde verkligen göra om den. Ingen snygg design för fem öre. funderar på om man ksa ringa soc också, men orkar inte med dom. Jag vill klara det här på egen hand! Markus håller ju på med utbildningen nu han är klar med den någon gång i februari tror jag. Är inte helst säker men TROR det. :p

Saknar mina Charmed skivor. :( Dom ligger hemma hos syrran. Men ska snart dit och hämta alla grejor och krama alla på jobbet. Pratade nämligen med två av dom idag. Såå jag ska dit och hämta lite grejor och gråta lite för att jag kommer sakna dom, för att sen åka tillbaka till Mora.

Sitter och funderar på hur jag ska berätta allt för pappa utan att han kommer gå i taket, Morsan vart tokig när jag berättade att jag har sagt upp mig. Jag förstår att hon blir arg bara för att hon vill mitt bästa, Men får crying out loud skäll inte på mig! Jag är fan 20 år! Det är MITT ansvar! MITT liv! Jag mådde så jävla pissigt så jag orkade inte längre helt enkelt! Dom ska fan acceptera mitt val! Ska ringa pappa snart och släppa den här "bomben" över honom. Wish me luck!

Neej nu ska jag kolla vidare på ams hemsida.

Slänger in en bild på mig från helgen..



Kände mig fett sexig. xD



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Vet inte själv när utbildningen är klar faktiskt haha :P den är 4 månader lång och jag började förra månaden ^^,



Dom borde inse att det var ett bra val, pga att du inte mådde bra där nere, förutom jobbet då, men det är ju smällar ,an får ta :( <3<3

2008-12-03 @ 15:58:33
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: AnnMarie Larsson

åå vad kul att du är tillbaka i mora. då kan vi ju ses :D.. de e super svårt med detta med jobb :( hoppas du hittar nått som passar dig gumman <3



Puss <3

2008-12-03 @ 22:00:36
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Jag heter: Em.

Jobb är helt värdelöst att få här i Mora.. :/ Usch. Hur gick det att "släppa bomben"?? :)

2008-12-04 @ 20:08:41
URL: http://enzobynight.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0