And now its time to move.

Sitter i systers lägenhet för tillfället. Håller på och gruvar mig som fan över hur i helvete vi ska få med oss allting härifrån. >.<
Men men det ordnar sig la.. Ska bort till mitt älskade jobb senare också. Fast FÖRST ska vi in till stan och lämna alla tunga och bökiga grejor. Det känns jävligt konstigt att vara i systers lägenhet nu kan jag säga. O.o Men men så kan det vara..

Neej nu ska jag gå och ta tag i alla grejor som ska fixas. Då kommer vi fortare härifrån så att vi kan glo på stan och sen äntligen åka till Fridhemsplan. <3

Puss på alla söta. <3

Bye bye Fjollträsk!

Ps ! Som en vis man en gång sa.. . eh, sjöng  x> : det löser sig,  ja, d gör d alltid ! x') ... . och jag e ju faktiskt här och hjälper till !! <333 puss på söthög ! // Saandroow

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

tur att ni fick med allt iaf :D <3<3<3

2008-12-19 @ 05:01:34
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0