Beautiful.

Fick ett GB av Fade på lunar idag. Kommenterade nämligen hennes galleri där. Fick precis reda på att hon har mig under bevakade bloggar. Och så känslig som jag är över allting nu så började jag gråta för att jag blev så glad. (:

Fade om du läser det här så ska du veta att DU är Sveriges bästa bloggare!
I love your style.


Puss på alla sötnosar.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Tina

Jag fastnade för dina bilder. Alltså, första gången jag var här. Sen bläddrade jag och började läsa och slutligen la jag dig i min bevakningslista i högerspalten på min blogg, så jag ser när du uppdaterar. ;) Tack för dina fina rörande ord, nu kan jag sova med ett varmt hjärta.

2008-12-30 @ 00:42:00
URL: http://www.fejdan.com






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0