Don't do this again!

Min hjärna är elak mot mig. >.< Både min hjärna och mitt hjärta är det. Jag har så sjukt ont i magen. Jag har ångest för ingenting. Har suttit och pratat med Markus mamma ett braaa tag. Känner verkligen att jag kan prata med henne. Så skönt. Har pratat med henne om min tonårstid och HVB-hemmet och allt det. Kändes så skönt att få ur mig det. (igen) Men ibland behöver man prata av sig. Och det var precis vad jag fick göra nu. Tack för det Lena. <3

Läste inlägget som Fade skrev om mig. Snacka om att tårarna rann. Är så fruktansvärt känslig just nu. Gråter för ingenting! :O
Nej, jag är inte gravid, har gjort ett test, även fast jag verkligen känner att jag vill ha barn så är det definitivt inte rätt tid för det! Varken jag eller Markus har jobb så det är kört! Men det kommer ordna sig förhoppningsvis inom en väldigt snar framtid. ;) Jag ska ringa upp ett företag här i Mora och fråga dom efter jobb. Ioförsig så är det lågkonjuktur nu men man kan ju alltid hoppas. ^^ Älskling har fårr praktik hos en snubbe här på Ön. :D 

Markus mamma sa att jag kan utbilda mig till undersköterska. ^^ Kanske kan få in en fot på sjukhuset eller nåt. :p Ska kolla upp alla möjligheter. Men kommer nog ta det efter nyår. Det kommer vara en massa som har semester and stuff. Såååå allting blir efter nyår. ^^

Nu tänker jag faktiskt gå och SOVA! Men FÖRST ska jag ladda upp en bild. Har inte gjort det på ett bra tag, men det är pga att det tar ca 40 år för min dator att föra över dom till blogg.se på bdb är det lugnt med på blogg.se så är det tamigfan omöjligt! >.<


Det fick bli en bild på mig och min bara min Lakrits.
Matte älskar dig gubben. <3



Ja, ja. Sov gott alla därute om läser. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Ja det ordnar sig gumman :D <3<3<3

2008-12-30 @ 12:00:57
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0