Happy New Year Everybody!

Nu ligger man i sängen och laddar upp för kvällen. ;) Det blir brinnande räkor med ris till mat idag. Gött gött gött! ^^
En 70's Jägermeister och Sambuca blir det ikväll. Rosie kommer bli dyngrak, hoppas bara att vi hittar ett ställe att vara på. O.o

BTW! Skutta in på Markus blogg och lämna ett litet fotspår där. Han skriver inget om ingen kommenterar. :O Feedback is the shit! ^^

Neej nu ska jag se efter vad jag ska ha på mig ikväll. Heels blir det allafall. :D

Puss!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Nog fan hittar vi ett ställe att vara på ska du se gumman :D <3<3<3

2008-12-31 @ 15:55:12
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0