It feels just like home.

Åkte aldrig tillbaka till Stockholm, är fortfarande i Mora.
Sa upp mig idag från jobbet.. Orkade inte med allt bråk hemma längre. Jag och min syster är verkligen för olika för att kunna bo tillsammans. Våra olika tider har påverkat både våran relation och våra jobb. Det är inte alls bra. Såå jag har flyttat hem till Markusoch hans föräldrar. Nu känner jag mig glad igen. Har inte känt mig såhär glad på lääänge länge. :D Har ju köpt laptopen nu också. :p Så jag har en helt egen dator att nörda mig med. ;) Markus pappa hjälpte mig att fixa internet på den här nyss. :p Det är fan synd att det inte finns trådlöst på den här. Den är lite för gammal. MEN det är MIIIN lilla bäbis. <3

Älsk
ligger och kollar på film för tillfället och som ni märker så nördar jag med bloggen. ^^
Han är lite sjuk, febrig och förkyld så jag har en sjukling att ta hand om och pussa på tills han blir frisk. :D Han måste ju till sin utbildning och jag ska söka jobb i Mora. Meen ímorgon ska jag hem till Tantens mamma och hjälpa dom att packa upp och fixa lite i den nya lägenheten. ^^ Hmm, vet inte vad mer jag ska skriva, men nu är Rosie glad! :D


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Jasmine

Hoppas du trivs bättre nudå. :)



Allt går inte alltid som man vill tyvärr

2008-12-01 @ 20:44:02
URL: http://wizzosis.livejournal.com/
Jag heter: AnnMarie Larsson

åååå vad kul att du är tillbaka i mora :D då måste vi ses!!



Puss <3

2008-12-01 @ 21:37:22
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Jag heter: Markus

fan va kul att du är glad gumman :D nu står det nog inte på försen vi har egen lägemhet :D morsan skickade ju in intresseanmälan på 2 st idag :D <3<3<3

2008-12-01 @ 21:44:32
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Nina

Oj här händer det grejer :P

Men huvudsaken är att du mår bra & är glad! Jobb & bostad kommer ni fixa :)

Va roligt!

Vi får ses nån dag då :D

Puss

2008-12-01 @ 22:05:41
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0