My boyfriend, the driver.

Älskling var Chaufför ikväll åt en helt underbar tjej som heter Carro + några fler. ^^ Vi skjutsade ner dom på krogen för att sen åka hem till morsan och värma fossingarna. :p Det var såååå kallt i mina sk converse med fluff i! >.< Men men så kan det vara. Hämtade mina DC skor. Dom är kärlek! <3 Efter vi hade varit hos morsan i ca en timme bar det iväg till lilla en liten sväng. Träffade Saandroow och Ecke där. Baffel också btw. ;) Läääääängesen man träffade honom nu. O.o Efter vi hade varit där så åkte vi till donken och käkade lite. Hmm, vad hände sen? *tänker så det knakar* Aaaaah älskling påminnde mig. ;) Vi åkte till parkeringen en bit från Wasa för att vänta på Carro och co. :p I bilen så förklarade älskling hur det är man SKA göra med kopplingen och köra i allmänhet. Vi diskuterade också hans stil när han sitter och kör. :p SERIÖST han LIGGER ner.. :p Det är folk här från Ön som brukar säga: "Öh Persson, man ser ditt huvud i bakrutan när du kör." haha jag skrattade när jag hörde det där. Det lät såå klockrent. xD
Iallafall efter ett tag kom några polare ut från Wasa och frågade om vi kunde köra upp dom till Moraklockan (öppet 24/7) för att köpa cigg. Det kunde vi så gärna göra. ^^ Efter det så åkte vi och hämtade Carro och co igen för att skjutsa dom till en efterfest! Vi var tvungna att åka två ggr för det var så jävla mycket folk. Efter vi hade skjutsat alla dit så åkte vi tillbaka till Donken till våra andra kompisar. (: Skjutsade hem som till Ön, för att sen åka till efterfesten. ^^ DÄR träffade jag Micka :D FETT längesen jag träffade henne nu. :( Vi satte oss i hennes och hennes syrras sovrum och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack för det gumman. Det behövdes. <3

Nuu är väl äntligen hemma efter en körning till Ön från helvete kändes det som! >.< Det var en kille som är här från Ön som drygade sig som fan. Vet inte hur många ggr Markus stannade bara för att han höll på att dryga. >.<  Hatar sånt!

Nu tänkte vi mysa lite och kolla på Sjätte Sinnet. <3

Vad har ni andra gjort idag/ikväll? :)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Din älskling <3<3<3

Ja och fan vad jag ångrar att jag inte gav en redig smäll, men han satt sig i skuffen självmant iaf ^^,

Annars var det en trevlig kväll tycker jag :D

haha wasa parkeringen var kul :D

Jaa nu ska vi mysa :D <3<3<3<3<3

2008-12-27 @ 06:11:05
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0