To much words for one single paper.

Hej alla sötnosar. Jag har inte orkkar skriva något här pga att jag har mått as hela dagen. Och annars har jag inte haft mycket att säga bara. Nu är det inte många timmat kvar tills jag ska till det där äckliga jävla sthlm. >:< Jag önskar verkligen att jag kommer få lägenheten. Det vore en dream come true för mig. Ioförsig så ligger den i sthlm men om jag får den så kommer jag garanterat att kidnappa Markus! <3 Det är jobb imorgon också. O.o Jag kommer vara så fett jävla trött då s¨jag kommer säkerligen att somna sittandes i ett samtal.

Jag vill verkligen inte lämna mina älsklingar. Mår bara dåligare och dåligare för varje dag som går. Vet inte vad jag ska ta mig till snart med allting som händer i mitt liv. Känner mig bara som en börda överallt. En fet jävla börda!

Enda gången jag känner mig trygg är när jag ligger i Markus armar. DÅ känner jag verkligen att jag kan slappna av! Alla som känner mig VET att jag inte ens vet det innebär. ;) Det ä stress stress och ännu mera stress. Men det är så mitt liv ser ut. Alltid stressad allting ska hinnas med.. Men men thats me!

Vill lägga in en bild på mig och min älskade. <3
I will always be yours darling.
Youre my safety.


Nu har jag verkligen skrivit av mig en HEL del! EN sak till bara! Har tatuerat mig nu, ;D Är asnöjd!
Kommer bilder på det senare. Dessutom så ska det in 3 videobloggar om ni vill se..
Nej NU ska jag lägga mig ner brevid min älskling medans jag fortfarande kan.

Se ya my darlings. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Rosie

Du är ingen börda gumman, det är bara som du tror.

Jag älskar dig nu och föralltid älskling! <3<3<3

2008-12-01 @ 14:02:49
URL: http://roosie.blogg.se/
Jag heter: Nina

Va söta ni är på bilden :)

Puss

2008-12-01 @ 20:21:42
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Igor

Rosie min vän jag är så ledsen att du har valt att lämna oss på GM! Jag är oerhört chockad och kan inte tro att det hela är sant. Hoppas att jag en dag kan få ett svar på vad som har hänt... Jag saknar dig på jobbet!

2008-12-01 @ 20:35:27






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0