Too many words and no time to write them down.

Jag har hunnit med mycket dom senast dagarna. (enligt mig) ;) Jag har varit i sthlm med Saandroow, fixat med massor med grejor här hemma.. Hunnit träffa massa folk, festat, gråtit, bråkat med morsan, träffat alla mina älskade kollegor. <3 skrattat, pussat på Markus, fikat med pappa, köpt kläder, ätit massor med mat, pussat på massor med katter och hundar och slutligen sovit massor massor! :D Hängde ni med där? ;)

Nuu sitter jag med ett rosa täcke runt mig. ;) Har ätit massor med skräpmt. FY ROSIE! >.< Har fan gått upp 5 kg sen jag kom tillbaka till Mora. MÅSTE ändras på PRONTO!  Ska se hur det blir med jobb nu också. Ska la ner på ams imorgon med älskling. Sen blir det fanimig bolaget! Annars kommer jag aldrig lyckas köpa det jag ska ha under julen. O.o Massor med folk. Jaa, i småstäder har vi faktiskt bara ETT bolag! >.< Annars måste vi åka till Orsa (grannkommunen) Men men så kan det vara. Jag ÄLSKAR att få vara i Mora. Eller ja, Sollerön igen. <3 Kan träffa alla mina kompisar träffa Lakrits när jag vill. :D Han är hemma hos Tant och Tant. ;) MEN jag saknar alla på jobbet så jäääävla mycket! :/ Och jag och syster träffades liksom JÄMT när jag bodde i sthlm, kanske inte så konstigt med tanke på att jag bodde med henne, men ändå. :p Jag saknar faktiskt henne. :( 

Vet inte vad mer jag ska skriva förutom att jag har världens underbaraste kompisar som ställer upp i ur och i skur.
Och Markus jag finner inte ord alltså. Det är du som kan det där med att skriva. Jag älskar dig. <3

Puss på alla sötnosar. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Naaaw ^^, Love you honey! <3<3<3

2008-12-22 @ 03:17:05
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: syss

allting löser sig med tiden :) en julklapp kommer på posten God jul

2008-12-22 @ 22:30:26






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0