Crazy thoughts.

Min biologiska klocka har börjat ticka. O.o Kan det bero på att jag läser mamma-bloggar hela tiden? Jag drömde tillochmed i natt att jag var med barn. :O Vad kan det betyda? Jag känner att jag inte är redo för att bli mamma, för det första så måste jag ha en lägenhet, för det andra ordna upp mitt liv.. Och ja, kanske hitta en kille! Det är fan lättare sagt än gjort. Nina jag läser din blogg varje dag, känner verkligen att jag också vill ha en Hugo att gosa med. :( Håller jag på att bli galen?
Om man drömmer att man är gravid, kan det finnas risk att man är det då?
Frågor frågor, finns det några rätta svar?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Hihi det är verkligen mysigt med barn. :)

Men också väldigt jobbigt och det är en sån omställning så ibland är man så trött på allt så man vill bara försvinna ett tag.

Det krävs rätt mycket för att man ska orka med, har man otur kan man få en bebis med kolik och då får man inte sova mer än nån timme / natt på flera månader, eller andra problem.

Så man ska va beredd på både positiva och negativa saker.

Känner du dig inte redo, så ska du kanske inte ha barn än, det är ju en fördel om man har en kille & lägenhet. :)

Pengar ordnar sig alltid, vi har fått massa hjälp från soc nu innan Ronny fick jobb.



Jag drömde också att jag var gravid & fick barn förut, men det var nåt år innan jag vart gravid,, så det behöver inte betyda nåt.

Eller så kanske du blir gravid om nåt år. :)

Det kommer när man minst anar det, hehe,, första barnet brukar för det mesta va oplanerat. :P

2008-07-08 @ 22:12:16
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Nina

Saknar dig med sötnos!

Ja nu ska jag gå och pussa på katterna, speciellt negern hihi. :)

2008-07-08 @ 22:53:30
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0