Good morning sunshine.

När jag vaknade idag så var jag så irriterad. Vet inte varför. Hade en dröm där jag berättade för pappa om kontokortet. Och han vart inte arg. Såhär var konversationen.
Pappa: men har du några pengar kvar på kortet?
Jag: ja men inte mycket.
Pappa: Ska jag sätta in pengar så att du kan köpa ett nytt SL kort?
Jag: Ja, gärna men du har ju redan satt in pengar åt mig, och du sa att det skulle vara sista gången.
Pappa: Ja, men jah har fått semesterpengarna nu så det fixar sig.
Sen vaknade jag. Morsan ringde mig nyss och berättade att pappa försöker få tag på mig. O.o Vad ska jag ta det som? Berättar jag för pappa om detta kommer han bli så arg på besviken, och jag orkar inte med det en gång till. För en gångs skulle ska väl för i helvete pappa få vara stolt över sin dotter? Varför ska det alltid vara jag som gör bort mig och gör alla besvikna? Vilar det en förbannelse över mig eller? >.<
Nu ska jag ner och köpa köttfärs och matlagningsgrädde.

Later...


Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0