Hairspray!

Såg den filmen nyss med syster. :D Fy faan vad bra den var! ^^
Och vad man skulle vilja leva på sextiotalet. ;) Tänk bara att få spendera en månad på sextiotalet? :O
KLOCKRENT! Det är nog fan en av mina drömmar sen jag var en liten flicka. ^^ Har någon en tidsmaskin att låna ut? : ) Ska på infoträffen den 7:e så förväntansfull så det inte är sant!! TÄNK om jag får jobb? :D Då kan jag göra iallafall liite saker under sommaren med syster. ^^ Sen åka till Mora och hälsa på! Saknar alla så fruktansvärt mycket. Och speciellt min älskade lilla terroristpälsboll Lakrits. Min lilla kisse har faktiskt blivit 2 år. :D Shit har skrivit 3 inlägg idag bara. ^^ Det kommer la inte bli lika mycket om jag får jobb. :p Men då har jag iallafall någonting vettigt att göra. ;D Neej nu ska jag ta en kopp te och en macka. ^^

Later...

I dream about you every night, but when i wake up again youre gone. I miss you like hell baby.


Min älskade lilla terroristpälsboll, utan dig finns det ingen Rosie.
<3



Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0