I'm sorry.

Förlåt om jag inte har skrivit på ett par dagar. O.o Har varit ute ganska mycket för en gångs skull. ( : Sitter här hemma nu, ska snart ut igen faktiskt. Ner och handla lite faktiskt. :p Sen blir det att kolla upp lite andra grejor.
Btw, var ju som sagt på infomötet igår. ;D Hon skulle höra av sig nu under veckan om jag får jobbet eller inte. Men det ser ljust ut säger hon. :D Den 11:e augusti får jag isånnafall börja jobba. ^^ Måste faktiskt hitta något innan det också. O.o Men vad? Vill någon hjälpa mig? Nu ska jag ner och handla iallafall.
Skriver mer sen...


Later..

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Nu har jag länkat dig. :D

Vad är det för jobb som du kanske fått? :) KRAM

2008-07-08 @ 14:18:05
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Nina

Okej, vad jobbar man med då då? Hihi jag har ingen koll alls. :P

2008-07-08 @ 14:28:34
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0