Laughing in the sun.

Igår var jag syster och systers kompis Mia vid vita bergs parken. Vi drack mousserande vin och käkade cheez balls. ;) Det var riktigt kul. ;D Syster är proffs på att göra roliga miner och poser. Och det gjorde bara dagen och kvällen ännu roligare. :D Alla tre delade på en flaska "Törley" och en varsin cube. :D Inte mycket  alkohol men det var sällskapet som räknades. ^^ Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. xD Mådde verkligen som en prinsessa. ^^
Efter några timmar gick vi därifrån. :p Promenerade till Medis. :p (Medborgarplatsen) och gick på ja, gissa nu vilken krog tror ni att Rosie gick till? Joo Kelly's. ;) Syster bjöd mig på en bärs. :D Taack syster. <3 Alla vi tre tog en varsin shot efter ett tag också. Sen vart det bara tråkigare och tråkigare på Kellys så vi drog till Bar 54 ;p Jag är 20 och det var åldersgräns 25 där. xD Jag kom in. :D Fyyy faan vad jag och syster dansade när vi kom dit. :D Hittade en kille som dansade jättebra. Helt klockrent. :D Jatg vart bjuden på en jäger också av en random snubbe från Australien. :p Laddar upp några bilder ifrån igår så ska ni få se. ^^

Idag!
Jag och syster har bara slappat och glott på film. ;) Käkade pizza, den var GOD! Alla känner igen den som "Rosa Pantern" men den hette något annat på pizzerian vi gick till. >.< Vi har kollat på "Match Point" den var faktiskt jävligt bra pga att den inte var så jävla förutsägbar som alla andra filmer oftast är. :p Efter den kollade vi på Bridgets Jones's dagbok. :D DEN är klockren. Faan vad jag skrattade år henne. xD
Neej nu ska jag vara social med syster.

Laddar som sagt upp lite bilder från igår. ^^

Later...


Syster, Mia och jag. ^^
      








Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: alex

ni två är såå söta! det syns verkligen att ni är syskon på den där bilden!

2008-07-14 @ 01:30:49
URL: http://iolin.blogg.se/
Jag heter: Nina

Bridget Jones är skitbra :)

Svar: Ja det vore kul!! Vi måste ses snart :)

2008-07-15 @ 15:55:49
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0