Peace and Quiet

Har äntligen kommit hem. Ligger på soffan och tar det lugnt. ^^
Har så innihelvete ont i ryggen. >.< Vill någon massera mig?
En bra nyhet är iallafall att min ischias är liite bättre. ^^
Ligger jag i på höften för länge så säger jag bara AJ!


Ligger och kollar på Charmed just nu faktiskt helt underbart att få vara ensam. ^^ Den känslan har jag inte så ofta. O.o Nu förstår jag verkligen vad syster menar med att äntligen få vara det. :p Jag vill tatuera mig!!!! Att äntligen få göra REALIZE, det kommer kosta 5000 och det kommer inte jag ha tillräckligt med pengar till när jag får min lön. Jag vill ha min kisse här!! När jag satt på tunnelbanan hem idag så var det någon som hade en katt bur och jag hörde skrämda jamanden från den. Min första känsla och tanke var: Gå dit och ta upp katten ur buren och krama den tills den känner sig trygg.
Precis då tänkte jag på min älskade lilla kisse. Fick tårar i ögonen och med tanke på att ingen annan på t-banan visste vad jag tänkte på, kollade dom på mig som frågetecken. Jag hoppade av vid nästa station.
Den 27:e !!!Kan knappt bärga mig. ;p Då ska min kisse få så mycket pussar och ska få leka och vara ute med mig på gården hur mycket han vill! : ) Får nästan tårar i ögonen av av tänka på honom. Att man kan älska ett djur så mycket. Helt otroligt.

Later...


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge din kisse kommer vara hos dig inom en snar framtid :) Hoppas det blir bättre med din ischias vila e bra puss <3

2008-07-20 @ 21:48:20
Jag heter: Nina

Jag förstår dig verkligen :)

Jag älskar mina katter som om dom vore mina barn :)

2008-07-21 @ 12:00:18
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0