really really sorry.

Kommer inte hinna skriva idag heller. Ska snart ner till bolaget och handla inför kvällen. ^^
Fast det regnar ute just nu så jag vet inte hur det blir ikväll faktiskt. Men men det märks la. 

Någon dag här framöver så ska jag skriva om Växjö och alla roligheter här i Mora som har hänt. Orkar inte just nu bara. Vill vara social med mina kompisar och min kisse så mycket som det bara går.. Men en sak är säker, när jag kommer till sthlm igen så kommer det bli låååånga inlägg. xD Bolaget stänger ju 19 så ska höra av mig till Sandra så ska vi se vad som händer och fötter. ^^ Sklriver mer när jag har tid.

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: sandra

Vad tycker du om Kissie? Är hon lika hemsk så alla säger?? Läs min blogg så får ni veta en del sanningar och vad jag tycker!

2008-07-31 @ 17:58:14
URL: http://cherryskull88.blogg.se/
Jag heter: Sanna

Ha en trevlig kväll :) svara gärna på frågan i min blogg om du vill :D

2008-07-31 @ 18:03:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0