Satisfied.

Nu har jag fått äta mig riktigt mätt. :D Kändes nästan som Fagersta fast en mindre stekpanna. xD Fy fan vad gott det var! ;D
Lääängesen jag åt min egen köttfärssås. :p

Nej nu ska jag skriva om något annat. :p Kanske ska ut och ta en cigg. :p Det här är inte som någon blogg för mig, det känns mer som ett "get away" om ni fattar? Pappa har inte ringt än. :) Känns skönt faktiskt. Orkar inte bråka med honom idag. Han tar all min energi. Borde inte låta honom göra det men det är någonting sen barndomen. Då var det alltid pappa som bestämde. Mamma hade ingen makt överhuvudtaget, Nej, nu ska jag vara social med syster. Hon kom precis innanför dörren. :)

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0