Success!

Laxsåsen vart asgod. :D Syrran tyckte om den jättemycket. ( : Hon vill att jag ska laga mat imorgon också. ^^ Då blir det spaghetti och min egen köttfärssås. <3 Har inte ätit det sen jag var i Mora. ;p Det ska bli FETT gott! Vart ganska trött på den när jag bodde i Fagersta.. Ioförsig så var det bara för att jag åt den varannan dag typ. >.< Men nu har jag som sagt inte ätit den på iallafall ett år. ; ) Så det kommer bli kalas. ;D Neej nu ska jag sluta prata om mat. :p

Fick svar om jobbet idag. ^^
Ska på en informationsträff nästa vecka. ^^ Syster säger att dom behöver folk där, så jag är nog lyckligt lottad. :D
Sen ska jag fråga om jobb på ett annat ställe också. :p *hemligt* ^^ Nej nu ska jag fixa mig en kopp té och en macka. ^^

Skriver mer imorgon eller senare i natt. ^^

<3

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0