Dreams.

Jag tänker fortfarande inte låta mig krossas av all jävla skit som händer. Har pratat ut med Marcus om allting. Du är bäst! Tack för att du orkar lyssna på mitt gnabb. <3 Ska följa med honom till arbetsförmedlingen senare idag. :) Efter det blir det att åka hem och laga mat till syster. :p

Faaaaaaaaaaaan vad jag saknar alla i Mora. :/ Ska se om jag kommer och hälsar på den 27:e efter jag har vart i Växjö med morsan och hälsat på min andra syster. <3 Då kanske jag stannar i Mora i ett par dagar iallafall. Kommer inte börja jobba förrän den 11:e augusti. Sen den 25:e så blir det lönen. ^^ Då ska syster få pengar, Marcus ska få pengar sen ska jag se om jag får en del över till en laptop. :D Det är någonting jag verkligen vill ha! Det och en digitalkamera som funkar. (min är paj) Sen blir det att betala medlemsavgiften på bostadshemsidan. Får en lägenhet på iallafall en månad. ^^ DÅ kan jag äntligen få hämta min älskade lilla kissekatt. :D Har drömt om honom varenda natt i en vecka nu tror jag. Och när jag vaknar så blir jag precis lika jävla besviken. :s Han är inte där. :( Neeej nu ska jag vara social med Marcus. Varken jag eller han kan sova. Fast han är på god väg ser jag. ;)


Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Svar:

Ja det lät gott :)

Så fort du får en lägenhet sen så ska jag hälsa på!! :D

2008-07-16 @ 19:13:34
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0