Call me when youre sober.

Tror fan att det kommer bli en nykter fredag. ^^
Har ingen alkohol eller någonting.. O.o

Sitter och sjunger What's up med 4 non blondes just nu. :p Grannarna lär ju hata mig. xD Min röst är verkligen inte som den var. ;p Tror att det var någon som skrek håll käften nyss. haha. xD Faan jag vill stå på scen igen. Saknar det från skolan. :'( Det är väl det jag saknar mest med skolan.
>.< Men men det finns inte mycket att göra åt saken. : / Kollade upp hur mycket det skulle kosta att gå en bartenderkurs och det kostar fööör mycket. Ja, ja..
Det blir la att sitta vid datan ikväll då. Inget festande här inte. ;)

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Bra att du är nykter :)

Har också funderat på att gå en bartenderkurs, men det är svindyrt. :(

2008-07-11 @ 20:52:30
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Nina

Ja hade nån annan betalt hade jag varit bartender för längesen ;)

Nja, har städat å grejat, sitter här och glor lite. Själv då?

2008-07-11 @ 21:30:43
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0