Sunburn.

Var och badade med syster utanför Farsta igår. ^^
Shit alltså mitt första dopp i år var det 23:e juli. O.o
Det är inte likt mig. ;p

Ja, ja nu sitter jag i jeans och en bikiniöverdel. ^^ Trivs faktiskt i det. Skulle aldrig gå ut på stan med det pga min mage men det är skönt. :)
Brände mig såklart i solen igår också. :/ Men men det är som vanligt med min tur. >.< Fast om man ser det från den ljusa sidan så blir jag lite brun nu.
^^ Neej nu ska jag vara social med syster. ^^
Sticker till Växjö imorgon. :D

Ute på balkongen idag. ^^




Later...


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Du behöver inte skämmas över din mage, visa den istället :)



Svar:

Alltså han festar inte så jävla ofta, men när han festar blir det liksom vid fel tillfällen,, + att han inte planerar nåt så att jag kan följa,. men men.. kram

2008-07-24 @ 20:14:32
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0