Walk in the sun.

Idag har jag och syster mest vart hemma.
Hon har tvättat och jag har suttit vid datorn. ;)

Vi har varit ute och gått också. :D Gick till Bandhagen, tog tuben därifrån till Hötorget, gick och kollade om Blue Fox var öppet, men icke! Så vi promenerade vidare. Satte oss vid Kungsträdgården ett tag. Efter det gick vi mot skeppsholmen. :p Vidare mot kastellholmen.. Nu vart det mycket platser på en gång. ;) Iallafall så satt vi vid kastellholmen ett tag och kollade på karusellerna på gröna lund. ;) *pust* vi har gått en hel del. ^^
Efter en stund så ville syster röra på sig, så vi drog vidare mot slussen. Jag smet in på Medusa och tog ett glas vatten! Ååh vad det var GOTT! Var törstig som en kamel. ;) Efter mitt vatten satte vi oss på bryggan vid slussen. ^^

Var plottrigt allt blev nu då. :O Det är för att jag är trött i huvudet. Neej nu ska det bli lite sex and the city. Sen sova tror jag, ska upp tidigt imorgon. Åka tåg och så. ^^

Lägger in en bild från kastellholmen. ^^





Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0