What about this?


Drack massa mycket med en kompis igår. Först gick vi till Citybar och drack ett par öl. ^^ Jag fick en Heineken. <3 Massa mums *ser nöjd ut* Efter Kellys så drog vi till Gröna Jägaren, :p Tog en bärs där för att sedan dra till Kellys igen. Vi käkade lite drack någon öl, lite vin. Sen kommer min kompis på att vi skulle ha champagne. O.o Sagt och gjort, han beställde in en hel flaska. O.o Det var gott som faan. ^^ Men vet faktiskt inte riktigt vad vi firade. :p Kvällen slutade bra. :)

Idag är jag bakis som ett svin. :s Känns som att jag har blivit överkörd av en buss eller nåt. O.o Vill bara ligga i sängen och dö. Ska lägga mig snart faktiskt, som sagt så ska jag ju på infoträffen imorgon kl 12. Då måste jag vara pigg och gla kexchokla. ^^ Det finns bilder från igår och i fredags på min bdb.
http://Rosie.bilddagboken.se

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0