What to wear?

Hmm, vad ska jag ha på mig? Alla mina kläder är tvättade nu iallafall. :p
Ska träffa en kompis lite senare idag.
Vi ska dricka lite öl och kanske komponera ihop en låt. ^^
Det kommer nog bli riktigt kul.

Den 25:e åker jag morsan och syster till Växjö vi ska hälsa på min andra syster! :D Morsan ska häls på några gamla vänner till henne. ^^ Vi åker som sagt på fredagen och åker tillbaka på söndagen. Och då ska jag och morsan åka till Mora. ;D Jag ska äntligen få träffa min älskade lilla kisse. <3 Och alla kompisar!! Fy faan vad jag längtar!! O.o Vet inte hur länge jag stannar i Mora, men det bli ett par dagar iallafall. Börjar ju jobba en 11:e så det kommer kanske bli en vecka? :) Nu skriver jag verkligen helt ointressanta saker. Skriv en kommentar om vad nu vill att jag ska skriva om. ^^ Neeej nu ska jag ta en dusch och sen åka in till stan. ^^ Eller ja, iallafall till medis. :p Skriver mer imorgon. ^^

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: alex

Du måste stanna tillräckligt länge för att hinna träffa mig!! :O

2008-07-18 @ 18:15:42
URL: http://iolin.blogg.se/
Jag heter: Anonym

what to wear?, NOTHING11 :D, du ver väl säkert att jaf'g druckit nu haha D;D;

2008-07-19 @ 01:46:16
Jag heter: Anonym

ja de ovan va iaf från persson ,men de förstår di väl redan haha ;P

2008-07-19 @ 01:49:02
Jag heter: Nina

Klart vi ska ses ! :D

Jag tycker du skriver bra redan, är ju kul att läsa om strunt saker hehe. :)

Saknar dig med! Puss

2008-07-19 @ 18:49:12
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0