Without alcohol.

Tycker ni att jag dricker för mycket? Nu vill jag ha ett ärligt svar! Jag själv tycker det. Jag har för fan druckit vrje helg förutom två sen jag kom hit till Sthlm. Men det finns ju inget annat att göra på en fredag kväll. Jag är en social människa som älskar att träffa nytt folk och dansa. Jag och syster dansade jättemycket förra lördagen. Jag var i stort sett nykter då men syster va lite flumm om man däger så. :p Iallafall jag drack inte så mycket, men jag hade the time of my life. ^^ Efter jag och syster hade dansat klart så vart vi hungriga. ;) Så vi gick och köpte en hamburgare att dela på.  Det var va klockrent. Det jag vill komma fram till är att jag hade jättekul även utan alkohol. :D

Idag vettefaan vad jag ska göra. Ska ev träffa en kompis. Märks la hur det blir. Om han ringer upp igen. Låg och sov när han ringde första gången och hann ej svara. Jag har nu skickat ett sms till honom. Märks la om han ringer upp. ;)
Ska snart ner och köpa bröd till mig och syster. ^^

btw, lycka till idag syster. :D Det kommer gå jättebra ska du se. :)

Nej nu ska jag klä på mig och gå ner och köpa bröd. ^^

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0