You can't hurt me anymore.

Fick ett ganska intressant samtal igår. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag har inte gjort något fel överhuvudtaget i detta. Om du nu läser detta så ska du veta att jag bryr mig inte längre. Han är förbannat feg som inte vågar berätta själv. Det är ganska lågt att skicka sin flickvän. Men men så är det. Fegare människa har jag nog aldrig träffat på. Alla killar är fan likadana. Nu överreagerar jag men det är för att jag blir så jävla trött på att alla jävla killar jag träffar/pratar med/ser är lika jävla fega varje gång! Det finns undantag. Ni vet vilka ni är. Men resten av alla jävla svin som bara älskar att utnyttja tjejer. Varför gör ni det? Är det en maktkänsla eller? Ger det er en kick att krossa en människa totalt? Jag tänker inte låta mig själv bli lurad igen. Allt som har med kärlek att göra lägger jag på is nu. ORKAR inte! >.<

Tack alla mina vänner som ställer upp i ur och i skur.
Utan er skulle inte jag orka mer.
Jag älskar er.
<3

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0