Alcohol takes away the pain.

Trodde du verkligen på det? Nej nej, dom jävlarna kan simma. >.<
Har varit ute och festat med Marcus, John och Jimmy. ^^
Hade skitkul. ( : Sen har jag färgat håret svart igen. ;) Det var dom goda nyheterna...

Dom dåliga är som så: Har knappt några pengar kvar, har ej hittat ett jobb, blev lurad ÅTER igen. Listan blir lång. Orkar inte rabbla upp allt. Nej, idag ska man försöka hitta på nåt vettigt att göra. Har vart och sökt jobb på varenda café och resturang i gamla stan.. Gullmarsplan, Farsta.. Vart ska jag härnäst och få ett nej? Det är för fan det enda jag lyckas med.

Jag försökte vara så snäll och gosig mot dig. Men får man någonting tillbaka i slutändan? NEJ! Det är nästan förutsägbart, men jag vill inte tro på det. :(

Idag ska jag bara slappa, var ner en sväng och kollade med ett café här om dom behövde någon hjälp men icke. :(
Hur fan ska jag hitta ett jobb egentligen? Skicka ansökningar, gå och visa upp dig. bla bla bla. Det är det jag håller på med ffs. :( Det spelar fan ingen roll hur mycket jag än söker. :(
Faaan jag saknar alla i Mora såå mycket. :( Utan er känner jag mig tom. :(
Men som tur är så har jag Marcus (Jutta) du är så underbar. <3 Jag är så glad att jag har fått en vän som du. : )

Nej nu ska jag fixa iordning lite käk. *hungrig*

Skriver mer sen kanske.

Nu kommer det upp lite bilder från veckan som har gått. ^^





Du betyder så mycket för mig Marcus. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0