So simple and yet so hard.

Kollar på Sex and the city just nu. Man önskar ibland att ens liv var som i det. Deras perfekta lägenheter, perfekta jobb. ALLT. Det är så orättvist. : (  Carrie har en lägenhet som jag skulle kunna döda för! Någon som håller med? Nej du! En lägenhet här i Stockholm vill jag ha.. Eller Mjölby, jag vet fan inte. :-S  Det beror på hur det bli med allting. Jobb och vänner kanske kärlek. Vet ju inte. Önskar att jag hade vänner som Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. Liksom gå till ett Café och ta en kopp kaffe eller luncha. Det är liksom en dröm. Eller ta på sig en skitsnygg klänning stilettklackar och ett färgglatt läppstift för att sen gå ut på en bar och beställa en comsopolitan lite flashigt. ^^ Nu låter jag verkligen hemsk. Men det är fan en dröm. Jag vill verkligen ha kompisar här i sthlm, men det är fan lättare sagt än gjort att skaffa sig det. : / Det är inte samma sak som när man gick i skolan. Jag kommer säkerligen få kompisar när jag får ett jobb, men jag ska hitta ett förbannat jävla jobb först också. :( DET är lättare sagt än gjort. Faaaan kan inte någon hjälpa mig? Kan inte jag få träffa någon inne på ica som bara: "Tja, såg att du sökte jobb, på min firma/café/resturang/blablabla söker vi folk. " VARFÖR kan inte det hända mig för? :'( Vill vill vill!! Nej nu ska jag kolla vidare på Sex and the city. Skriver mer imorgon.

I'm addicted. <3



Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0