This fucking feelings.

Ibland önskar jag att känslor inte fanns. Livet skulle vara sååå mycket lättare då. Men där finns dom, och dom jävlarna kan simma också. >.< Drack öl med Marcus H igår. Kände mig ganska avslappnad. På vägen hem från tunnelbanan då kom tårarna igen. Vet inte vart jag ska ta vägen snart. :'( Tårar tårar tårar, när ska dom ta slut? Kan dom inte bara säga adjö och försvinna från mig ett tag? Gråter just nu också bara för att jag skriver om dom. Förbannade jävla tårar! >.< Leave me alone!.. Om inte Robin kommer hit till helgen så åker jag fan till Ludvika och festar med Åsa. Saknar dig så mycket! <3 Ser knappt vad jag skriver längre pga tårarna. >.< FÖRSVINN! Varför kan inte livet vara lätt någon gång för?

Tack Markus för att du orkade lyssna på mig idag, det betyder så mycket för mig. <3

Nej nu ska jag jävlas vidare med PS och sen med headern här på bloggen.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: alex

happy people never fantasize, baby!



Jag tycker nästan synd om alla dessa jävlar som går runt och och "mår bra" hela tiden. Om man inte har sina svackor kan man nog inte förstå hur jävla fantastisk livet kan vara emellanåt. Man måste ha varit instängd i mörkret för att verkligen kunna uppskatta ljuset ;)

2008-06-23 @ 17:23:47
URL: http://iolin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0