Tired but happy!

Så förbannat trött så det finns inte. Men glad ändå. ^^ Upptäckte att det fanns sallad i kylen när jag kom hem. *mums*
Ska in till stan och söka jobb som personlig assistent på måndag. ^^ Det lär la gå bättre än på cafeér och barer? :O
Ska sova massa mycket imorgon. ^^ Håller verkligen på och somnar. :O
Favoritlåt just nu: Nomy - Cocaine <3
Syster är ute och festar ikväll, jag orkar fan inte. >< Satt på en varm jävla buss i nästan 6 timmar. :O
Nästa gång blir det fan tåg! Kosta vad det kosta vill! Skriver mer imorgon. Orkar inte just nu.
Laddar upp en bild på mig och Robin iallafall. ^^

You rock my world! <3




Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0