And if i didn't?..

Helgen har varit rolig, förjävlig och smärtsam. I fredags så var det meningen att jag skulle ut och festa, men hur enkelt är det om man knappt har några kompisar i sthlm? Marcus var så trött så han orkade inte åka in till stan. (förstår dig) Så jag gick till Caramel eller vad fan det hette och köpte en öl. 27 spänn, inte så farligt. ;) Men så förbannat tråkigt! >.< Efter det så gick jag till björns trädgård (medis för dom som inte vet. :p) Satt Och pratade med Andrea i telefon ica en timme. ^^ Skönt att få prata med dig igen gumman. <3 Efter det så åkte jag till Medusa och tåg en öl där, sen kom syster och mötte mig. :D Wohooo SÄLLSKAP! ;D Vi satt där och pratade om allt och ingenting. Jag vart hungrig så jag bestämde mig för att gå till tacobar och köpa käk. ^^ Men när vi kom dit så var det stängt! >.< Osis. Aja, Daisy's ligger mittemot så jag beställde en 150 g cajun med räksallad. Jag fick en 200g vanlig hamburgare med räksallad. :s Erika vad säger du om det? Ingen vidare service. Ja ja skit samma, efter jag hade klämt i mig min äckliga hamburgare så satte vi oss nere vid bryggan i gamla stan. :p Det roliga kommer till nu är: Jag och syster sitter och babblar så kommer det fram en kille till oss och frågar om vi vill ha vin. O.o Varav jag säger självklart. Med världens stösta leende, han kände sig ganska dum. xD Vi tackade och drack upp vinet. :p Efter ett tag så ringde någon random snubbe till syrran och vi bestämde o ss för att dra till kellys. ^^ Sagt och gjort. :D Jag ringde dit Toril också. :D Så det var party party party. ^^ Träffade en gammal vän inne på Kelly's vart så jävla förvånad. :O Han inte sett människan på iallafall två tre år. Så vi tog en varsin öl och drack och snackade. Sen någon shot och lite annat smått och gott. ;) Han lånade soffan här den natten. ^^

Lördag! ^^

Igår ja. ^^ Dagen börjar med att jag och syster blir väckta av min vän. :p Han lär väl döda mig om jag nämner hans namn här. Han har alltid skämts för mig så varför skulle han inte göra det nu? :O Han har ioflrsig aldrig haft någon anledning till det. Men men skit samma. Jag träffade Marcus, John, Jimmy och Kim på T-centralen varav vi drog till kellys. :D Börjar fan trivas där nu. ;) Vi drack massa träffade min vän igår igen också. :p Efter något timme eller om det var två så åkte vi till Medusa. :D Jag stod och dansade om mådde allmänt bra till dom spelade en viss låt. Tårarna bara rann. Var tvungen att komma ut därifrån snabbt. Behövde luft. Så jag Marcus och Jimmy gick ut och rökte och pratade. När vi skulle gå in igen så vägrade vakten släppa in Jimmy! >.< Jävla idiot, han ansåg att Jimmy hade druckit för mycket, grejen är det att han hade druckit minst av alla. :s Aja, vi gick in och hämtade våra jackor.. Sen gick vi mot slussen, vi följde med dom till bussen mot Norrtälje. ^^ Jag och Marcus som vanligt på tuben är så jävla sjuka. xD Lägger upp en bild på det. ^^ Vi drog till medis och gick på donken och käkade. Efter det så ringde Jocke till Marcus så vi drog till gamla stan igen. :p Utanför the temple bar stod det är laagom nykter Jocke. xD Eller inte. HAHA!  Just ja min vän följde med oss dit också..  Nu orkar jag inte skriva detaljer längre, kvällen slutade iallafall med att jag och min vän åkte cykeltaxi. ^^ KLOCKRENT! Det måste göras om. Min vän ville prova cykla han också. :p Så tjejen om skjutsade oss fick sätta aig bak med mig och ta det lugnt en stund. ^^ Allting slutar med att jag är så jävla trött och han önt i hela kroppen.. Så jag tar bussen hem. Var hemma typ 5:30 eller nåt. ^^

Låt oss se nu om jag inte hade festat i helgen hade jag mått bättre psykiskt nu då? Hmm, i wonder.

Later! ^^


Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0