A few words in the night.

Har kollat några avsnitt av Charmed nu. Ska snart sova. Gjorde en liiiiten videoblogg för er som tjatar på mig. ;)
Det är kul att ni gör det. :D Fortsätt med det! ^^

Idag fick jag sälja ett avtal och det var ett klockrent avtal. :D Kommer förmodligen bli ett till imorgon med en kille som var väldigt onöjd med sin elleverantör. Ska inte säga vilken men ni kan ju alltid lista ut vilket jag menar. hehe. ;)

Nu är jag osäker på om jag vill ha telefonen eller inte faktiskt. För jag KAN ju faktiskt ångra mig. Den telefonen jag allra helst vill ha kostar ca 4000 kr mer än vad det får kosta. O.o Med andra ord telefonfan får bara kosta 1000 kr. Men men så kan det vara. Min telefon håller på och säckar ihop totalt nu. Den är inne på sista refrängen. Vi har haft kul jag och min Sony Eriksson w810i! :D Men den kommer absolut inte kastas eller nåt. Den är min lilla trofé. :p Tejpad och jävlig men har fortfarande sin egen lilla charm. :p Shit alltså jag pratar om en telefon precis som om det vore en människa. Hello nerd. O.o

Aja så kan det vara.

Hmm, anledningen till att det sprakar till och jag försvinner är
för att jag höll på att tappa telefonen med räddade den i sista sekund. :p
HÖJ volymen om ni ska höra någonting viskar nämligen. ;)
Enjoy my darlings! <3



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: alex

Vännen, du är så söt! Tack men nej tack. Det är för komplicerat att ta sig hem till Mora, det tar ca 10 timmar med buss :/ Denna helg planerar jag och Kerran ändå att dricka oss måttligt berusade ;) Vi får ta det när jag kommer hem på riktigt, flyttar den 21:a. Dessutom planerar jag att spendera större delen av julveckan full så du kanske kan hjälpa mig att förverkliga den planen ;) Puss

2008-11-26 @ 06:13:49
URL: http://iolin.blogg.se/
Jag heter: Persson

Men du köpte den ändå :D

2008-11-27 @ 18:59:50
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0