Frustrated.

Jag blir så jävla frustrerad pga att jag inte får svar på smset jag skickade till dig Sagah! Va fan om du har råd att svara på dom två första så har du FAN råd att svara på det smset också. Jag bad om ursäkt för att jag var elak mot dig sist vi sågs. Och för dig verkade det lugnt också. Vad fan har jag gjort nu? Kan du förklara för mig vad som är problemet? Jag trodde att vi var vänner! :(

In other news så svarar ingen för tillfället. Håller på och bearbetar alla 3:or för tillfället. Och med det menar jag att vi ringer upp en kund max 4 ggr. Såå har väl typ 100 3:or nu känns det som.. Det går framåt, sakta med säkert.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Em.

Heej! Förlåt att jag inte hört av mig om designen, självklart kan jag hjälpa dig! :) Jag fick lite fullt upp igår. Hur vill du ha designen? Färger? Vad vill du ha i headern :) Skriv ett mejl eller skriv på msn när du är inloggad :D

2008-11-10 @ 17:05:30
URL: http://powershot.blogg.se/
Jag heter: Persson

du ska se att de ordnar upp sig :D de har de alltid gjort innan iaf :D no worries! :D

2008-11-10 @ 17:59:10
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0