I don't want to!

Jag vill verkligen inte åka tillbaka till Sthlm idag! :'( Jag kommer sakna alla så förjävligt! Det enda jag gjorde igår i över två timmar var att gråta. Markus visste inte vad han skulle göra för att trösta mig. Men det räckte att han fanns där. Tack för det. <3
Ska alldeless strax kolla tågtiderna, kollade dom nu. Tågelvetet kommer gå 18:22. JAG VILL INTE! Enda anledningen till att en del av mig vill åka tillbaka är pga jobbet. Men jag kommer inte klara av att bo hos syrran länge till. Syster om du läser det här så vet du varför. Får inte jag någon av dom här lägenheterna jag ska kolla på den här veckan kommer jag gå under. Nu skiter jag i om det är massor med felstavningar. Orkar inte läsa igenom allting. Min lilla kisse hoppade upp i sängen imorse och gosade med mig. Tårarna kom då också kan jag säga. Kommer f lov att lämna honom igen. Det är så JÄVLA svårt! Skulle egentligen hälsa på farfar idag. Men det gör jag om två veckor istället.
Min dröm just nu är att mitt jobb skulle flytta sin verksamhet till rättvik eller nåt. Det skulle vara sååååå mycket enklare. Då kunde jag vara nära Markus, Erika, Marie, Sandroo, Erik, Erik.. Ja ni fattar alla mina kompisar här i Mora! Får jag en lägenhet HÄR så skulle jag nog fan inte tacka nej. Förstår ni nu att jag inte mår särskilt bra?


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Jag vill inte att du ska åka tebax dit!! :'( vill att du ska stanna här :(, men vi får hoppas att de går bra med någon utav lägenheterna. Faaaan vad jag önskar att man kunde knäppa med fingrarna och så var allt bra igen, du förtjanar verkligen inte att må såhär gumman :'( <3<3<3

2008-11-16 @ 14:42:28
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Tanten

Gumman då..! Vet att de e jobbigt.MEn de e bara att bita ihop. För i slutändan så kommer allt att lösa sig å bli till de bättre.. Ja ska jobba på allt ja me.. Var bara stark..!! Ja finns här å de vet du.Å de kommer ja ALLTID att göra. VA som än händer..Love u babe.. <3<3<3 puss

2008-11-16 @ 20:04:02
Jag heter: AnnMarie Larsson

finns här ska du veta.. vi känner ju varandra inte så bra men de kan vi väl ändra på??? jag är ju i sthlm ganska ofta så vi hade ju kunnat träffas o så!! Kraam <3

2008-11-16 @ 22:15:50
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Jag heter: Nina

Har du varit i mora nu? Du skrev ju att du skulle hit den 27e?

Hmm vi som skulle ses. :(

2008-11-17 @ 13:55:21
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0