I miss you guys so much.

Det är ren tortyr för mig att inte få vara med folket i Mora och få pussa på min älskade lilla kisse. Jag fattar inte hur man kan älska en katt så mycket som jag älskar Lakrits. Jag hoppas bara på att jag kan få tag på en lägenhet snart. Allting känns så hopplöst bara. Alla på jobbet kommer hem på kvällen och möts av en tom lägenhet eller sin pojkvän/flickvän/man/fru ja, ni fattar vad jag menar. Jag saknar närheten i ett förhållande. Nu känns allting bara så förbannat jävla svårt! Pga att jag tänker alltid på mina vänner först och skiter i mina egna känslor och behov. Jag vet att det är så jävla fel mot mig själv men jag ÄR bara sådan.. Nu kommer jag kanske förlora en utav mina bästa kompisar pga att ett jävla misstag JAG gjorde! Fan alltså att allt ska bli så förbannat jävla jobbigt. Jag gör så jävla mycket fel. Men det är mitt eget jävla fel! Ville bara skriva av mig.

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Lägenheten fixar sig snart, bara jag får jobb :D, om inte tidigare ändå ^^, allt löser sig, ibland tar de bara lite längre tid :) <3



jag saknar dig gumman!! kom hit!!! :( <3

2008-11-08 @ 14:14:36
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Em.

Klart jag kan hjälpa dig :) Adda mig på msn, samma som mejlen. Just nu har jag inte tid, men lite senare kanske :) annars fixar jag det imorgon om det är okej? :D

2008-11-08 @ 15:25:52
URL: http://powershot.blogg.se/
Jag heter: Erika

Men lilla gumman då.. Vill vara där å stötta dej.. puss miss u..!! <3

2008-11-08 @ 20:15:01
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0