I wonder what would have happen if i didn't left.

Det undrar jag verkligen.. För er som inte förstår så pratar jag om Mora. Jag undrar verkligen vad som hade hänt om jag inte hade flyttat till syrran. Alltså ni ska bara veta hur mycket tankar som cirkulerar omkring i mitt huvud. :O Mitt huvud sprängs snart av alla tankar som trängs där inne.

Vet inte vad jag ska tänka på som intresserar er läsare. Missförstå mig rätt! 

Allting är bara en soppa just nu. Jag är hungrig som ett svin, men vill inte väcka syrran om jag ställer mig och lagar mat.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH ge mig en lägenhet!! Jag vill kunna göra vad fan jag vill igen! Äta på nätterna, städa på nätterna. Ja, jag är en nattmänniska. Jag gör allting på nätterna. För det är DÅ jag känner att jag kan slappna av ordentligt. På dagarna stressar jag jämt omkring. Ni som känner mig borde veta det. O.o Det är inte en lugn stund alltså. Just därför är det sååå skönt att få komma hem efter jobbet och lägga mig på soffan med laptopen i knäet. Meeen vill ju som sagt inte väcka syrran.

Vi hat totalt olika tidsperspektiv. Hon går upp tidigt på morgonen och går och lägger sig ungefär när jag kommer hem på kvällen. Förstår ni? Det funkar helt enkelt inte.

Var ju och kollade på lägenheten idag. Den var verkligen en dröm. Tänk om jag kunde få den! :D Ja, jag ska inte hoppas för mycket, men nu är jag hoppfull. Borde inte men va fan lite kan väl inte skada? :)

Snacka om att jag har ont i magen. >.< Orkar inte med det.. Huvudet är inte mycket bättre. Men jag har inte råd med fler karensdagar nu! Jag förlorade 3600 på karensdagarna förra månaden! Det är INTE bra! Nu svamlar jag bara..
Det kommer förmodligen upp en ny videoblogg imorgon. ^^

Nighty night my darlings. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mia

Ska verkligen hålla tummarna för dig! Hoppas du får den :)Kram /Mia

2008-11-19 @ 14:06:12
Jag heter: Syss

Jag håller tummar och tår hårt att du verkligen får den!!! den är du värd efter allt upp och ner som händer för dig Det blir allra bäst för oss båda kram kram



2008-11-19 @ 22:24:51
Jag heter: Persson

Vet faktiskt inte vad som hade hänt, riktigt svår fråga :S, upp med en till videoblogg så man får se dig nu :D <3

2008-11-21 @ 02:02:50
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0