Not today.

Som ni kanske vet så var det meningen att jag skulle köpa en telefon idag? Jajjamen, det blir imorgon istället. För min polare som jobbar på The Phone house ville sälja den till mig. Men tanke på att han var ledig idag så bli det ingen mobil idag. Men imorgon då jävlar. :D Och då är det bara 1 dag kvar tills jag åker till Mora. :D

Vet inte vad mer jag ska skriva. Mer än att jag saknar alla i Mora som faaan. <3 Men nu är det INTE långt kvar.
2 dagar för att vara exakt. :p

Neej nu ska jag göra något nyttigt. Eller ja nyttigt. Jag ska kolla min mail och se om jag har fått svar på lägenheten. ;D

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Erika

de va ju tråkigt att han inte jobba.. Nu ska ja hjälpa min mor.. hon har skurit sej.. så ja måste fixa lite.. hörs sen. puss

2008-11-25 @ 13:41:06
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0