There's no place like home.

Jag är så lycklig när jag är i Mora. Förut så har jag alltid klagat på att jag inte vill bo här, sen flyttade jag ju till Sthlm.
Men jag är så trött på Sthlm. :( Vill flytta hem igen. Meen jag tänker inte sluta på jobbet NO FUCKING WAY! Jag trivs för bra där för det.
Är hundvakt för tillfället. Erika och hennes mamma jobbar nämligen på Hockeyn. Så man sitter här knäcker en bärs och bara tar det lugnt. :)

Ska ev träffa Sandroo ikväll. :D Markus kommer in till typ 22 tror jag. Shit alltså jag har varit ifrån honom i ett par timmar nu. Det är ren tortyr för mig. :(

There is no place like home my darlings. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0