Why do these tears hurt so much?

Alltså jag har gråtit och gråtit hela jävla dagen! Vad i helvete är det för fel på mig? Jag orkar inte gråta längre. Jag saknar alla i Mora så innihelvete mycket och Lakrits ska vi inte ens snacka om. Som jag skrev i förra inlägget, det är TORTYR för mig att inte få vara med mina kompisar och min kisse. :'( Ni kanske tycker att jag överdriver, men jag skriver ner mina känslor, tankar, funderingar, rädslor. Ja allting i den här bloggen. Och passar det inte så finns det ett kryss högst upp i högra hörnet. Om bara allting kunde får vara liite lättare, men nej då det är ju Rosie som ska göra allting, det är Rosie som allting ska gå åt helvete för. Det är Rosie som alltid gör misstag och glömmer att fixa de och de och de... Guess what, jag är trött på att  kämpa! Jag har hållt på och kämpat enda sen Johan! Och ni som vet vilket jävla helvete jag hade där vet vad jag snackar om.

Om inte jag får tag på en lägenhet inom en snar framtid så kommer jag inte orka med vardagen längre. Jag känner mig bara i vägen för allt och alla. Det finns bara ett ställe jag känner mig riktigt välkommen på och det är hemma hos Erika och hennes mamma. Jag kände på en gång när jag kom innanför dörren att jag verkligen var hemma! Har så fett jävla ont i ryggen! Ja, jag håller på och klagar. Orkar inte bry mig längre..

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Men gumman :'( jag finns ju här för dig, känner samma sak jag också, om att man inte räcker till, och när man väl gjort något så är de fel eller dåligt gjort.. så fort min utbildning är över så ska jag lägga all min tid på dig, kanske tillåmed innan utbildningen är över, de är inte säkert att jag blir kvar där, allt för dig gumman! och de vet du, de har jag bevisat flera ggr hehe ^^, i miss u :( <3<3

2008-11-08 @ 23:40:39
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0