Back in my hometown.

Med andra ord jag är i Mora. ;)


Sitter och dricker lite bärs med några kompisar. Mår bara allmänt bra. ^^ Och jag har Jack under mig. :D (Erikas hund)
Fy SATAN vad jag har saknat honom! *paus för klappning* Nu kommer ni töntförklara mig. xD Men jag kollade precis upp deras elmätare. hahahaha I'm a geek allright. ^^ Vet inte vad mer jag ska skriva. Men fortsätter skriva mer imorgon när jag äntligen ska få pussa på min kisse. <3 Ska vara social med mina älskade kompisar. <3



Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Det vart en trevlig kväll iaf :D

2008-11-01 @ 13:23:51
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0