Damn questions.

Jag blev utmanad av Marlene

Det hela handlar om att berätta 7 saker om sig själv, både alldagliga och knäppa.

1.  Jag har ett sjukt beroende till ost.

2. Älskar att sova och lata mig

3. Är pedant när det gäller stora och små bokstäver på datorer. :p (alltså motsatsen till Marlene)

4. Är avundsjuk på alla mammor.

5. Kan inte ta kritik.

6. Får jag inte som jag vill blir jag skitsur. ;)

7. Har ett hemskt morgonhumör.

Regler:
- Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
- Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
- Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.
- Tala om för dem att de har blivit utmanade.


Jag utmanar:

Dom som vill.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

Hehe hade kunnat se den där listan i skallen utan att läsa den innan :P, var bara en sak jag trodde att du skulle skriva i som du inte gjorde, du vet nog vilket ;)



Får se om jag orkar göra den där :P

2008-10-28 @ 20:47:25
Jag heter: Emma

Det är fler än Micka som gillar att sova alltså :D

2009-01-29 @ 23:30:42
URL: http://silentfuture.bloggspace.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0