Headache.

Huvudvärken är fortfarande kvar. >.< Faan kan den inte bara försvinna? :(
Sitter på jobbet nu iallafall, är först av alla mina kollegor! :D GO Rosie!
Idag blir det många avtal har jag bestämt mig för! ;D Måste upp på topp igen! Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva. Skriver förmodligen mer sen.


Stefan, jag saknar dig! <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Daniel

Jo det e så fint så. Hoppas huvudvärken ger med sej snart! Lider med dej!

2008-10-07 @ 14:28:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Jag heter: Nina

Om inte huvudvärken går över kanske du ska kontakta läkare? Om du inte redan har gjort de hihi.

Svar: Vilka fina ord du skriver gumman :)

Ja du, jag vet inte vad mora strand menade med eltejpen haha. ;P

Saknar dig med!

Har du inga planer på att åka till mora snart då? :)

Vi ska ha inflyttningsfest sen nån helg :D

Puss & kram

2008-10-07 @ 15:44:25
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0