Nothing and everything.

. Kom nästan precis hem från jobbet .

Åker till Västerås imorgon. :D Ska äntligen få träffa Emma igen. ;D Frågade henne om hon ev kan ta Lakrits ett par månader. Bara tills jag får en egen lägenhet liksom. Annars kunde kanske Sagah ta honom. Ja ja det märks hur det blir.

Satte ett avtal idag iallfall.. Skulle bli ett till, men tjejen som jag ringde hade en sovande dotter i famnen så hon kunde inte hämta fakturan, men men det fixar sig på måndag. :D Det är en heeeel hög med folk jag ska ringa till på måndag. :p Kommer förhoppningsvis bli måååånga avtal då. :D *hoppas hoppas*
Btw, blir buffé men jobbet imorgon fy faaan vad gott. ^^ O love my job! <3

Imorgon så ska jag STÄDA här hemma. Kommer ha massor med tid för det så det ska inte vara några problem. ^^ Diska, dammsuga, torka golvet, bädda sängen och dammsuga bakom soffan.. Vill nog fan inte veta hur mycket dammråttor det är där. xD Men men dom försvinner in i snabeldraken imorgon. ;) Angående snabeldraken så läste jag en bok när jag var liten när jag var och hälsade på min faster. Och då var det en bok som handlade om några dammråttor och deras värsta fiende vad "snabeldraken" alltså dammsugaren. :p Gulligt namn, det låter ganska perverst. x) Men men så kan det vara.. :p



Nu ska ni äntligen få se hur min vackra tröja ser ut på MIG! ^^
Älskar den! Ska köpa fler av den här modellen.
Kostar liksom bara 300 så det är det värt. ;)



Och sen en bild på en irriterad Rosie.
Pratade med en gammar sur gubbe just då. >.<
Men faan vad snygg man är när man är irriterad då. xD




Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Riktigt nice tröja! :D för att inte tala om personen den sitter på ;) :D



Du får ha de bra i v-ås, så får du fan ta och komma till mora nästa gång tycker jag :D, saknar ju dig juh! ^^, <3

2008-10-02 @ 22:47:00
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Stefan

Fan tröjan blev ju skitsnygg på dig. <3

2008-10-03 @ 00:02:58
Jag heter: Nina

Sv: Nej den har jag inte smakat, äter nästan aldrig choklad, och när jag gör det så är det bara vanliga marabou :P

Snygg tröja iaf! Vart köpte du den?

Kram

2008-10-03 @ 08:23:47
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0