Just hang yourself.

Var på festen på jobbet. Drack massor men vart bara nyktrare och ledsnare. Visst jag dansade och skrattade men jag är jävligt duktig på att dälja mig själv. Vissa ser genom mig på en gång, andra inte. Ni kanske fattar att jag inte fick lägenheten.... Sitter och gråter just nu, vet inte vad jag ska göra. Fy fan vad jag saknar dig Persson. <3

Om du läser det här Flumm ska du veta att jag saknar dig som fan! Jag klarar inte mitt liv utan min bjöööörn. :'(

Just nu känner jag bara för att hänga mig......

Just hang yourself bitch. >.<

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: jutta

det är okej o vara ledsen förstår du är det kommer fler lghter för dej du har ju redan löst det me ekonomin men ge inte upp bara löser sej jämt o så envis som du är kommer du fixa det inom snar framtid gumman :)

2008-10-25 @ 05:02:12
Jag heter: Persson

men lilla gumman då :( nu är ju jag här, hoppas de är bättre nu ^^, du vet att de bara är att ringa om de är något :D <3<3

2008-10-25 @ 15:40:47
Jag heter: Persson

och btw, nu vet du att jag finns här både dag och natt ^^

2008-10-25 @ 15:42:10






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0